Персональна сторінка ПАЛЕННОГО Ю.Г.
1. Етапи розвитку менеджменту якості
2. Концепція TQM
2.1 Основні поняття
2.2 Основні принципи
2.3 Базові елементи
2.4 TQM та теорія агентських угод
2.5 TQM та організаційні моделі
3. Концепція управління з цільових витрат
3.1 Основні положення
3.2 Відомості про контролінг
3.3 Концепція «Бережливого Виробництва та Мислення» (LTD)
Джеймс Еванс. Управління якістю. Total Quality.
Ісікава Каору. Японські методи управління якістю. Ісікава Каору
Генрі Нів. Простір доктора Демінга.
До практичного заняття 11.10.2023 підготувати презентацію та доповідь на 5...10 хвилин з теми однієї з глав книги Масааки Имаи "Кайдзен. Ключ к успеху японских компаний" яку можна знайти на сторінці цього сайту: "корисна-література-та-посилання/системи-менеджменту-якості".
Глава 1 "Концепція кайдзен" -- Орєхов Олександр
Глава 2 "Вдосконалення на Сході та Заході" -- Менешян Гамлет
Глава 3 "Кайдзен та загальний контроль якості" -- Мосейчук Максим
Всі інші студенти групи отримують завдання за запитом.
Наведіть декілька прикладів з особистого досвіду, коли ваші очікування при купівлі товару або отриманні послуги були задовільнені, перевищені та не задовільнені. Як ви почали відноситись до компанії після такого випадку.
Яким чином термін «якість», у вашому сприйнятті, можливо співвідносити до надання освітньої послуги в університеті. Наведіть приклади категорій зацікавлених сторін. Вкажіть яким чином очікування цих зацікавлених сторін можуть бути задовільнені або перевершені.
Опишіть знайомий вам продукт з точки зору сприйняття його якості: вами, як споживачем; вашим оточенням; виробником продукції, зважаючи на рекламу цього продукту.
Які показники якості надання освітніх послуг визначальними на вашу думку. Як ці показники можливо відстежувати та забезпечувати.
Поясніть один з чотирнадцяти принципів Е. Демінга. Рекомендована література для підготовки до семінарського заняття: "Трактуем Деминга. 14 принципов Деминга" (В журналах "Стандарты и качество")
Наведіть приклад "системи" на виробництві, навчаннях, тощо, яку ви добре знаєте. Покажіть взаємодію в цій системі, як ця система управляється, яким чином на вашу думку ця система може бути оптимізована.
Опишіть будь який відомий вам процес. Покажіть які фактори впливають на відхилення в цьому процесі. Покажіть приклади причин що впливають на особливі причин відхилень.
Виберіть один або декілька з чотирнадцяти принципів Е. Демінга та поясніть як їх можливо застосувати в НУ "Одеська політехніка". Які реальні дії можливо впровадити в університеті для підвищення якості надання освітніх послуг.