Сучасні інженерні та математичні пакети комп'ютерного моделювання
Сучасні інженерні та математичні пакети комп'ютерного моделювання
Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт
Лабораторна робота 1. Scilab
Лабораторна робота 2. Форматний вивід
Лабораторна робота 3. Матриці
Лабораторна робота 4. Побудова графіків
Лабораторна робота 5. Умовні оператори.
Лабораторна робота 6. Оператори циклу
ОСНОВЫ МОДЕЛИРОВАНИЯ НА ПЭВМ
Конспект лекций
для иностранных студентов-бакалавров области знаний 15 – автоматизация и приборостроение, специальности 152 – метрология и информационно-измерительная техника.
В.П. Гугнин, , Ю.Г. Паленый, Л.М. Перпери
Лекція 1
Лекція 2
Лекція 3
Лекція 4
Лекція 5
Лекція 6
Лекція 7
Лекція 8
Лекція 9
Лекція 10
Лекція 11
Лекція 12
Лекція 13
Лекція 14
Лекція 15
Лекція 16
Лекція 17
Лекція 18
Лекція 19
Лекція 20
Лекція 21
Лекція 22
Лекція 23
Моделювання взаємодії людини та комп'ютера
Моделюємо взаємодію комп'ютера (замість людини) з людиною в грі "КОРОВИ ТА БИКИ" (спрощений варіант)
Умови гри
Людина загадує двозначне число, від "00" до "99".
Комп'ютер робить спробу вгадати число, загадане людиною.
Людина порівнює своє загадане число із варіантом комп'ютера та надає йому правдиву відповідь таким чином:
Якщо у варіанті комп'ютера є цифра з числа, загаданого людиною, то людина відповідає:
1 корова – одна цифра вгадана, але вона стоїть не на своєму місці;
2 корови – вгадано обидві цифри, але вони не на своїх місцях;
1 бик – число вгадане та стоїть на своєму місці;
2 бики - комп'ютер вгадав число!
Приклад
Людина загадала число: 74
Варіант комп'ютера:
53 – відповідь людини: 0 корів, 0 биків;
43 – відповідь людини:1 корова, 0 биків;
57 – відповідь людини: 1 корова, 0 биків;
78 – відповідь людини: 0 корів, 1 бик;
14 – відповідь людини: 0 корів, 1 бик;
47 – відповідь людини: 2 корови, 0 биків;
74 – відповідь людини: 2 бики.
Гра закінчена.